В руските условия дори един шлагерен фестивал придобива политически акцент, пише германският "Зюддойце цайтунг" за провеждащия се в Москва песенен конкурс Евровизия, съобщи БГНЕС.
Близо 30 милиона евро е инвестирала Русия в това мероприятие, изтласквайки на заден план за няколко дни тревогите около икономическата криза. За Русия песенният конкурс е нещо като пробен балон за подготовката на зимните Олимпийски игри в Сочи през 2014 г. и може би на футболното първенство през 2018 г., отбелязва изданието. Във всеки случай това е отлична възможност да се демонстрират организационни способности и да се подобри репутацията на страната в Европа. В Русия това се прави по своему, изтъква Дойче Веле: най-голямото музикално шоу в Европа се рекламира от Мис Свят 2008 Ксения Сухинова, а по телевизионните реклами се въртят кадри на победилия на световния шампионат хокеен отбор. Московският политически елит се гордее и с устроения по случай конкурса карнавал, но възнамерява да го държи под контрол, добавя радиото.
19min.bg си запазва правото да изтрива коментари, които не спазват добрия тон.
Толерира се използването на кирилица.
Няма коментари към тази новина !
бТВ Синема 05 май 21:00ч.
Режисьор: Ханс Петер Моланд
В ролите: Фарес Фарес Assad Николай Ли Карл Мьорк Джохан Луис Шмид Роуз Кнудсен Пол Свер Хаген Джоханъс