Свързани новини

06.02.2014 16:20

ДА! Добрев показва, че който иска, може

Видян 4239 пъти | Коментари 0
Гласували 4 рейтинг: 4.0000
много слаба слаба добра много добра страхотна

Българските производители реват ден и нощ колко са експлоатирани от чуждите вериги. Вместо да реве, някой си собственик на мандра Добрев, когото не познаваме, но много уважаваме, решава също като в приказката за неволята не да се вайка, а просто да действа.


Какво прави? Решава, че няма защо да дава подкупи за влизане на рафтовете на веригите, нито за рождените им дни, нито за участие в промоциите им. Вместо това, инвестира същите пари, но за да направи собствена верига. Където се продават неговите си продукти. Тъй като базата му е в Самоков, логичният избор за локация е София.


На някои от най-добрите места в милионния град – на входа на Южния парк откъм бул. Витоша, на пл. Журналист в стария Лозенец, на ул. Дойран и т.н. отваря неголеми магазини за мляко. Познават се по стандартния дизайн със светло дърво отвън и отвътре, по добре обучения персонал и по качествените продукти.


Млякото му, на цените на конкурентите във веригите, е много по-добро, защото за разлика от тях той е затворил кръга и не робува на безумията на хипермаркетите. С тази разлика, че неговите кофички за кисело мляко са от 500 г, не от 400 г като на другите. Предлага различно по масленост краве, но също овче и биволско мляко.


Продава също всички млечни продукти, които можете да си представите – от сирена – краве, овче, биволска моцарела, и кашкавали до пастети и кремове на тази основа. А също продукти, в които се слагат млечните изделия – примерно чудесни баници, шоколади или шопски салати. Напоследък предлагането е развито и с висококачествени колбаси, което прави малките, стилни и уютни магазини Добрев в място, където може да се напазарува всичко важно за дома.


В тези смутни времена, когато врагът ни дебне от всякъде, а производителите са готови да ни сложат всичко в храната, само и само, за да спечелят, експерти разказват, че трима ветеринари контролират стоката във всеки от магазините на бутиковата верига.


Някои от търговските обекти, където има достатъчно площ за това, са направени така, че в тях човек да може да си направи и бърза среща, или да отмори за половин час.


Публиката е от пенсионери, които добре са си направили сметката, че повече си струва човек да вземе качествено мляко в по-голяма опаковка, до мултимилионери и звезди, които следват последната софийска мода. Или са почитатели на девиза Изберете българското.





Етикети
,
Добави в:
Svejo.net svejo.net
Facebook facebook.com

19min.bg си запазва правото да изтрива коментари, които не спазват добрия тон.

Толерира се използването на кирилица.

Няма коментари към тази новина !

RSS

Най-нови

реклама

към тв програма тв програма

bTV Cinema 19 май 21:00ч.

Специален отдел Q: Ефектът на Марко

Режисьор: Мартин Цандвлит
В ролите: Улрих Томсен, Заки Юсеф, Софи Торп, Андерс Матесен и др.

виц на деня

Детето на японка и българин е странна комбинация: Много му се работи, ама го мързи да стане.

към хороскоп хороскоп

рак