VIVACOM стартира програма за лоялни клиенти – VIVACLUB, която за първи път у нас обхваща всички домашни потребители на една компания, независимо от услугата, която ползват от нея. Стратегията на телекомуникационния оператор е да предоставя на участниците в програмата отстъпки от почти всички продукти и услуги, необходими на едно домакинство. Телекомът си партнира с лидери от различни сектори на българския пазар, като постепенно броят и разнообразието на предлаганите оферти ще се увеличава.
С VIVACLUB всеки лоялен клиент ще има възможността да ползва отстъпки за почти всички битови услуги – от хранителни магазини до банки и автомобилни компании, както и специални оферти за телефони, лаптопи, таблети и друго оборудване. Отстъпките стигат до 30% и важат за всеки лоялен клиент на оператора, независимо дали ползва една или няколко VIVACOM услуги. Единственото условие, за да се възползва потребителят, е да носи със себе си своята VIVACLUB карта.
За да бъде лоялен един клиент, той трябва да използва поне една от услугите на телекома – фиксирана, мобилна, интернет или телевизия, да е активен клиент в последните 6 месеца и да няма закъсняло плащане на фактура за този период. Ако отговаря на тези три условия, той се включва автоматично в програмата, получава едно от общо три нива на лоялност и може да заяви своята VIVACLUB карта напълно безплатно на номер 123.
19min.bg си запазва правото да изтрива коментари, които не спазват добрия тон.
Толерира се използването на кирилица.
Няма коментари към тази новина !
Microsoft изглежда е отблокирала достъпа до ...
bTV Cinema 19 май 21:00ч.
Режисьор: Мартин Цандвлит
В ролите: Улрих Томсен, Заки Юсеф, Софи Торп, Андерс Матесен и др.
Възрастна дама иска да паркира колата си. Намества се между колите и блъска предната кола. След това блъска и задната.
Към нея бавно се приближава полицай и пита вежливо:
- Мадам, по слух ли паркирате?