По-рано VW заяви, че планира да се възползва от застаряващата си работна сила, за да намали броя на служителите, без да уволнява хора, и че не възнамерява да извършва големи уволнения, поне през настоящото десетилетие.

Свързани новини

10.01.2024 12:11

Шефът на VW: Не сме конкурентни, режем €10 млрд. разходи

Видян 519 пъти | Коментари 0
Гласували 1 рейтинг: 5.0000
много слаба слаба добра много добра страхотна

Главният изпълнителен директор на основната марка VW на Volkswagen Group предупреди за липсата на конкурентоспособност, докато марката се стреми да подобри възвръщаемостта на продажбите си и да увеличи пазарния си дял за електрически превозни средства в Китай.

"С много от нашите вече съществуващи структури, процеси и високи разходи вече не сме конкурентоспособни като марка Volkswagen", заяви Томас Шефер, главен изпълнителен директор на марката VW, на среща на персонала, според информация, публикувана на вътрешен уебсайт и видяна от Ройтерс.


Коментарите идват в момент, когато VW ще приложи план за съкращаване на разходите в размер на 10 млрд. евро (приблизително 10,9 млрд. долара). Макар че това ще включва съкращения на персонала, очаква се те да бъдат извършени чрез споразумения за частично или ранно пенсиониране.

По-рано VW заяви, че планира да се възползва от застаряващата си работна сила, за да намали броя на служителите, без да уволнява хора, и че не възнамерява да извършва големи уволнения, поне през настоящото десетилетие.

В стремежа си да ограничи разходите автомобилният производител също така обяви през септември, че се е отказал от плановете за втори завод в централата си във Волфсбург, Германия. Вместо това автомобилният производител ще разчита на капацитета на съществуващите заводи.

Марката се радва на най-високите обеми на продажби в рамките на VW Group, но възвръщаемостта й от продажбите е най-ниска. В презентация за инвеститори по-рано тази година VW заяви, че иска да увеличи възвръщаемостта на продажбите от 3,6%, регистрирани през миналата година, до 6,5% до 2026 г.

Ниският пазарен дял на електромобилите в Китай също е проблем. За да ускори разработването на електромобили за Китай, който е най-големият пазар в света както за нови автомобили, така и за електромобили, VW по-рано тази година си партнира с Xpeng в сделка, която ще позволи на VW да получи достъп до някои от платформите за електромобили на китайския автомобилен производител. Подобна сделка тази година сключи и друга марка на VW Group - Audi - с китайската SAIC.


Продажбите на електрически превозни средства на VW Group се забавят и на родния пазар в Европа. При обявяването на резултатите си за третото тримесечие миналия месец автомобилният производител заяви, че сега очаква продажбите на електрически превозни средства да съставляват 8-10% от общите му продажби през тази година, което е по-малко от по-ранната цел от 11%.


 


 


--
 



Добави в:
Svejo.net svejo.net
Facebook facebook.com

19min.bg си запазва правото да изтрива коментари, които не спазват добрия тон.

Толерира се използването на кирилица.

Няма коментари към тази новина !

RSS

Най-нови

реклама

към тв програма тв програма

бТВ Синема 05 май 21:00ч.

Специален отдел Q: Писмо в бутилка

Режисьор: Ханс Петер Моланд
В ролите: Фарес Фарес Assad Николай Ли Карл Мьорк Джохан Луис Шмид Роуз Кнудсен Пол Свер Хаген Джоханъс

виц на деня

Който търси, разхвърля

към хороскоп хороскоп

скорпион