Водещи комуникационни агенции в страната се обединиха в нетрадиционна кампания на EFFIE България 2016. В името на най-значимите постижения в маркетинговите комуникации от 18 февруари на сайтовете на агенциите ще се зарежда специална начална страница, изтъкваща многото предимства за участие на фестивала.
По този начин, за първи път различни агенции в страната застават заедно зад обща кауза – развитието и насърчаването на маркетинговата ефективност. Нетрадиционната платформа е реализирана с подкрепата на: Digital Connections, Graffiti BBDO, Media Direction, Media Club, New Moments New Ideas Company, Noble Graphics, Publicis Sofia, Ogilvy, reforma, Saatchi & Saatchi, The Smarts и Virus Advertising.
Стартът на деветото издание на фестивала за маркетингова ефективност бе обявен само преди дни от организатора – Българската асоциация на комуникационните агенции. Фестивалът дава възможност на компаниите и агенциите в страната да спечелят престижна международна награда с локален проект.
Повече информация и актуални новини ще откриете на обновения сайт на фестивала - http://effiebulgaria.org/ или на страниците на EFFIE България във Facebook, LinkedIn и Twitter.
19min.bg си запазва правото да изтрива коментари, които не спазват добрия тон.
Толерира се използването на кирилица.
Няма коментари към тази новина !
бТВ Синема 05 май 21:00ч.
Режисьор: Ханс Петер Моланд
В ролите: Фарес Фарес Assad Николай Ли Карл Мьорк Джохан Луис Шмид Роуз Кнудсен Пол Свер Хаген Джоханъс
Млада семейна двойка е на излет в планината. Седнали са на тревата и си припомнят годините, в които още не са били женени. До тях си играе шестгодишният им син.
- Помниш ли, мила, на това място сме идвали преди седем години и точно тук правихме любов…
- Аз къде бях по това време, татко? – прекъсва го детето.
- Как да ти кажа, моето момче, на идване те носех аз, на връщане – майка ти!