Свързани новини

18.10.2021 13:25

23 граждански проекта в цялата страна ще бъдат финансирани в четвъртото издание на „Ти и Lidl за по-добър живот“

Видян 1148 пъти | Коментари 0
Гласували 0 рейтинг: 0.0000
много слаба слаба добра много добра страхотна

Събраният фонд от 170 000 лв. ще достигне до 27 населени места


 


    София Лидл България ще подкрепи 23 проекта на граждански организации в 27 населени места в цялата страна в четвъртото издание на инициативата „Ти и Lidl за по-добър живот“. Тази година подадените проекти за финансиране бяха 139 от 66 населени места, а фондът, който компанията ще дари, възлиза на 170 000 лв. Всеки проект ще получи финансиране до 10 000 лв. и ще бъде реализиран в рамките на12 месеца.

Избраните проекти са разделени в три тематични направления – образование, околна среда и култура, и историческо наследство. В категориите най-много са одобрените проекти от област „Образование“ - 12 на брой. След една безспорно предизвикателна година в тази сфера, повечето проекти са насочени към въвеждането на иновативни методи на преподаване, ранното детско развитие, повишаване на интереса на децата към четенето, както и към мотивиране на младите за повече физическа активност на открито. Проектите, които ще получат финансиране в направление „Околна среда“, са 6, като освен замърсяването на природата, те адресират и проблеми, свързани с теми като местообитанието на пчелите, намаляване употребата на пластмаса и рециклирането. В категория „Култура и историческо наследство“ има 5 отличени проекта. Те ще се фокусират върху различни методи за използване на новите технологии за съхранение и предаване на историята към следващите поколения, посредством дигитализация на културното наследство.

„На първо място бих искала да благодаря на всички 139 организации, които разпознаха Лидл България като надежден партньор за подкрепа. Най-искрено поздравявам от името на Лидл България и екипите на тези 23 граждански организации, които ще получат финансиране. Пожелавам ви с много желание и отношение да реализирате своите идеи, да дадете своя принос в подобряването на средата и качеството на живот във вашите местни общности и през следващата година да заемете своето място в Картата на въздействието на „Ти и Lidl за по-добър живот“ с отличните резултати, които вярваме, че ще постигнете“, коментира Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на Лидл България.  
„За да създадеш една програма на корпоративен дарител, е нужно сърце и много емоция и усилия, както и добро партньорство, което виждаме в лицето на Лидл България. Визията им за по-добър живот, обединена с усилията на гражданските организации, води до истинска промяна и до истински по-добър живот за определени общности в страната. Това е от изключително значение за развитието на гражданското ни общество и следва да бъде продължено във времето“, сподели Илияна Николова, изпълнителен директор на Фондация „Работилница за граждански инициативи“.  
„За 2020 г. даренията от компаниите са повече в сравнение с предходната година, което е пряко свързано с COVID-19 кризата. Затова е много важен примерът, който дава Lidl с факта, че продължава програмата „Ти и Lidl за по-добър живот“, в подкрепа на онези хора, които са активни, решават проблеми или реализират идеи, за които имат вдъхновение“, сподели Красимира Величкова, директор на Български дарителски форум.  

Получените проекти бяха оценени на три етапа. Първият етап бе проверка по административните критерии. Във втория и третия проектите бяха оценени първо от жури с опит и експертиза по тематичните области на конкурса и след това от служители на Лидл България. Програмата се реализира в партньорство с Фондация „Работилница за граждански инициативи“ и Български дарителски форум.

Пълен списък с одобрените за финансиране проекти може да бъде открит на:
https://bit.ly/3lAgMGU


За Лидл България
Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа, част e от немската Schwarz Gruppe и присъства в 32 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 108  магазина в 50 града и над 3200 служители. Предимствата на специфичния бизнес модел, широката гама продукти с оптимално съотношение качество-цена и въвеждането на редица иновативни практики и модели наложиха Lidl в България като смарт дискаунтър, предлагащ високо качество на добра цена и компания, която подхожда честно, отговорно, с мисъл и грижа за своите клиенти, служители и партньори.


 


 


 



Добави в:
Svejo.net svejo.net
Facebook facebook.com

19min.bg си запазва правото да изтрива коментари, които не спазват добрия тон.

Толерира се използването на кирилица.

Няма коментари към тази новина !

RSS

Най-нови

50 години Volkswagen Golf

50 години Volkswagen Golf

Германският автомобилостроител Volkswagen ...

реклама

към тв програма тв програма

бТВ Синема 31 март 21:00ч.

Ненормален

Режисьор: Дерик Борте
В ролите: Ръсел Кроу Tom Cooper Карън Писториус Rachel Hunter Гэбриел Бейтман Кайл Флин Джими Симпсън Анди

виц на деня

Тя го вижда да си стяга куфарите и пита:

- Какво значи това?

Той:

- В Южните морета има един остров, където мъжът като прави секс с жена, му дават 25 евро.

Тя:

- Ха, тогава и аз ще дойда, да те видя как ще изкараш с 25 евро на месец!

към хороскоп хороскоп

водолей

Днес може да изпитате повече свобода да изразявате своите идеи и мисли

Днес може да изпитате повече свобода да изразявате