Свързани новини

25.10.2017 17:43

В 19 държави бг производители направиха 3 млн. за седмица с LIDL

Видян 1865 пъти | Коментари 0
Гласували 1 рейтинг: 5.0000
много слаба слаба добра много добра страхотна

Малки и средни български производители с доказано качествена стока успяха да продадат продукти за 3 млн. лв. само за една седмица в 19 държави. Това стана възможно в рамките на 6989 магазина LIDL. Те организираха в цяла Европа Балканска седмица, като селекцията на българското участие беше осъществена от нашия клон на гиганта. Поради големия успех ще има още повече родни производители в Балканската седмица през 2018 г.


Освен кампаниите, вече имаме производители, които трайно присъстват на европейските пазари, като лидер е биволската луканка, която се радва на страхотен прием в Германия и Ирландия и дори е включена в DeLuxe селекцията на веригата, а от Коледа тя влиза в обектите в още 5 държави. В същото време нови територии завоюват и винарите ни. Те влязоха в магазините LIDL на Великобритания, Полша, Словакия и Румъния. Един от най-елитните ни средни производители за седмица продаде годишния си обем на нашия пазар. Общото количество бутилки, пласирани в акцията Винен туризъм е 131 000 от 7 изби.


Супер ръстове, особено при млечните продукти, където достига до 3 пъти, има и покрай некампанийната инициатива Родна стряха – бранд на веригата за качествени родни продукти от малки и средни производители.


„С над 40% от доставчиците работим от старта си през 2010 г.”, подчерта главният изпълнителен директор на LIDL за България Милена Драгийска. Те минават през тежки одити за качество и възможностите за изпълняване на обеми поръчки. Най-добрите биват предлагани на магазините от веригата в другите 27 държави, където тя е настанена, и вече над 20 родни производители трайно изнасят на 14 чуждестранни пазара, благодарение на това.


Пред 19 минути Милена Драгийска коментира двете най-актуални теми, свързани с цените през 2018 г. Според нея с ръста на заплатите и икономиката е нормално да отбележим покачване на нивата тази година в рамките на 2-3 процента, което може да се очаква и през следващата. Шефката на втората по продажби верига у нас не очаква въвеждането на толтакси за камионите, чрез които фирмата внася и изнася, да се отрази в повишаване на цените в магазините й, въпреки че тази дейност е аутсорсната. Причината е поделянето на стоките в два логистични центъра, което улеснява и прави по-евтин достъпа до клиентите.  



Добави в:
Svejo.net svejo.net
Facebook facebook.com

19min.bg си запазва правото да изтрива коментари, които не спазват добрия тон.

Толерира се използването на кирилица.

Няма коментари към тази новина !

RSS

Най-нови

реклама

към тв програма тв програма

бТВ Синема 21 април 21:00ч.

Специален отдел Q

Режисьор: Микел Норгард
В ролите: Николай Ли Карл Мьорк Фарес Фарес Assad Соня Рихтер Мерит

виц на деня

Блондинка опитва да постъпи на работа в полицията.

Възрастният шеф в полицията я поглежда и пита:

- Ще ви задам няколко въпроса. Колко е две по две?

- Ъъъъ, четири.

- Добре. Корен квадратен от 100?

- Ами, десет!

- Отлично. Кой е убил Ботев?

Блондинката замълчава.

- Не знам, - накрая казала тя.

- Добре, помислете и елате утре

Блондинката се обажда на приятелка. Тя я пита:

- Взеха ли те на работа?

- Не само, че ме взеха, но вече ми поръчаха и разследване на убийство!

 

 

към хороскоп хороскоп

водолей

Нещата не са конфликтни, а просто различни

Нещата не са конфликтни, а просто различни. Днес ще