Вместо да намали вредните емисии, биодизелът в транспорта ще ги увеличи с 4%. Това е същото, като да се пуснат допълнителни 12 милиона автомобила на пътя през 2020 г., твърдят зелените активисти.
Производството на биодизел е смятано като една от обещаващите възможности за намаляването на въглеродните емисии в транспортния сектор на ЕС. Но, според Европейската федерация за транспорт и околна среда (T & E) неговото използване е всъщност по-лошо за природата от традиционните изкопаеми горива.
Транспортът е отговорен за около една четвърт от емисиите на парникови газове в ЕС, което го прави вторият най-голям излъчващи сектор. Това е основният бранш в ЕС, където емисиите са значително над нивата им през 1990 г.
Анализът на T & E се основава на дълго отлаганото и противоречиво изследване Globiom, което беше публикувано миналия месец.
Критиците обвиниха Европейската комисия, че е държала проучването, изготвено през 2013 г., в тайна, докато периодът на консултации за преразглеждането на Директивата за енергията от възобновяеми източници (RED) приключи.
От своя страна, генералният секретар на Европейския съвет за биодизел Рафаело Гарофало, заяви, че T & E лобира в полза на изкопаемите горива.
19min.bg си запазва правото да изтрива коментари, които не спазват добрия тон.
Толерира се използването на кирилица.
Няма коментари към тази новина !
Делът на еврото в глобалните ...
бТВ Синема 21 април 21:00ч.
Режисьор: Микел Норгард
В ролите: Николай Ли Карл Мьорк Фарес Фарес Assad Соня Рихтер Мерит
- Каква е разликата между мъжа и микровълновата печка?
– Никаква, след 30 секунди всичко е готово.