Coca-Cola представи в София новата си глобална маркетинг стратегия „Един бранд“. За първи път компанията обединява всички продукти от семейството на Coca-Cola под един бранд и в една обща глобална кампания под надслов „Taste The Feeling”, която започва в цял свят тази година. Това е и новият слоган на компанията, който ще замести предходния “Отвори път на щастието“ от последните 7 години.
Тази промяна подчертава ангажимента на компанията за предоставяне на избор на потребителите, така че всеки може да предпочете своята Coca-Cola, с или без калории, която най-добре отговаря на неговия вкус, начин на живот и хранене. Мащабната комуникационна кампания включва нова визуална идентичност, над 100 вълнуващи визии от световноизвестните модните фотографи Guy Aroch и Nacho Ricci, 10 клипа, нов слоган, интерактивна дигитална платформа, нова оригинална музика. „Taste The Feeling“ е името на новия химн на Coca-Cola, специално разработен от музикалните звезди Conrad Sewell и Avicii.
Българската премиера на „Taste The Feeling“ събра най-актуалните български звезди, сред които Никол Станкулова, Орлин Павлов, Рафи, Ангел Ковачев, Михаела Маринова, Калин Вельов и много други.
19min.bg си запазва правото да изтрива коментари, които не спазват добрия тон.
Толерира се използването на кирилица.
Няма коментари към тази новина !
Атракционен двуетажен автобус ще върви ...
бТВ Синема 21 април 21:00ч.
Режисьор: Микел Норгард
В ролите: Николай Ли Карл Мьорк Фарес Фарес Assad Соня Рихтер Мерит