Оказва се, че американската кинокомпания Ню Имидж, която направи „звездното“ клипче с което страната ни ще рекламира своя туризъм, ще направи допълнителна печалба от родните хотели. По информация ма Министерството на туризма, клипът е идеален пример за публично-частно партньорство. Съгласно Закона за ПЧП - чл3(4), когато от услугата от обществен интерес се получават приходи от потребителите или от други трети лица във връзка с дейността от обществен интерес, на частния партньор може да се възложи събирането им в полза на публичния партньор. Това означава, че при увеличаване броя на туристите през 2016 г., хотелите, като трети лица, може да се наложи да плащат на частния партньор за това. Същото е и за филмовите продуценти, които снимат филми в България. „На печелившите – честито!“, поздрави ги шефът на Института по туризъм Румен Драганов.
19min.bg си запазва правото да изтрива коментари, които не спазват добрия тон.
Толерира се използването на кирилица.
Няма коментари към тази новина !
Гигантът в производството на строителни ...
бТВ Синема 28 април 21:00ч.
Режисьор: Микел Норгард
В ролите: Николай Ли Карл Мьорк Фарес Фарес Assad Соня Рихтер Мерит
Млада семейна двойка е на излет в планината. Седнали са на тревата и си припомнят годините, в които още не са били женени. До тях си играе шестгодишният им син.
- Помниш ли, мила, на това място сме идвали преди седем години и точно тук правихме любов…
- Аз къде бях по това време, татко? – прекъсва го детето.
- Как да ти кажа, моето момче, на идване те носех аз, на връщане – майка ти!
Емоционалното напрежение може да надделее днес,