23.12.2008 11:28

През 2009 г. традиционните медии няма да спечелят от реклама

Видян 1090 пъти | Коментари 0
Гласували 0 рейтинг: 0.0000
много слаба слаба добра много добра страхотна

Рекламните доходи на традиционните американски медии през следващата година ще намалеят с 5%. По данни на изследователската компания Borrell Associates, намаление ще се наблюдава и в сегмента на интернет рекламата. По-рано анализаторите прогнозираха, че световната финансова криза няма да повлияе на ръста на доходите на интернет рекламата, пише „РБК Дейли“, цитиран от БГНЕС. 


Намаляването на рекламните доходи ще засегне всички традиционни медии, включително телевизията, която в течение на дълги години оставаше най-популярна сред рекламодателите, преживяващи не най-добрите си времена. Приходите от контекстна реклама в САЩ са намалели с 1,3%. През 2008 г. ръстът на доходите в този сегмент достигна 47%. Най-популярният вид онлайн реклама, според прогнозите на Borrell Associates, ще бъде видеорекламата. Според експертите на eMarketer.com, до 2011 г. американските рекламодатели ще загубят от излъчването на реклами в мрежата около 1,9 милиарда долара, което 4 пъти надхвърля текущите показатели. Според последната прогноза на рекламна агенция Group M, трудните времена ще намалят и рекламните преходи и на британския медиен сектор – неговите доходи през следващата година ще спаднат с 6%. Според прогнозата на руските анализатори, разходите за реклама в Русия ще се свият с 11%.



Добави в:
Svejo.net svejo.net
Facebook facebook.com

19min.bg си запазва правото да изтрива коментари, които не спазват добрия тон.

Толерира се използването на кирилица.

Няма коментари към тази новина !

RSS

Най-нови

реклама

към тв програма тв програма

бТВ Синема 21 април 21:00ч.

Специален отдел Q

Режисьор: Микел Норгард
В ролите: Николай Ли Карл Мьорк Фарес Фарес Assad Соня Рихтер Мерит

виц на деня



- Мамо, излизам. Да купя ли нещо?

- Купи си апартамент и се махай! На 45 си вече.

към хороскоп хороскоп

скорпион