Свързани новини

19.03.2014 00:03

Разгадаха мистерията на изчезналия самолет?

Видян 4447 пъти | Коментари 0
Гласували 2 рейтинг: 5.0000
много слаба слаба добра много добра страхотна

Удивително просто решение на загадката с изчезналия малоазийски самолет предложи канадският пилот Крис Гудфелоу. Летецът с повече от 20 години опит  разсъждава, поставяйки се на мястото на капитана на полет МH 370. Боингът в полунощ на 8 март излетя от Куала Лумпур за Пекин и след около час изчезна от радарите и от комуникационните системи.  И до днес от машината, екипажа и близо 240-имата пътници зад борда няма и следа. Последните данни са, че малко преди Виетнам, капитанът е пожелал „лека нощ” на дежурните екипи на земята. Около седмица след изчезването на самолета, стана ясно, че малко след тези думи, той е завил рязко наляво.


Според Гудфелоу, на борда е имало тежка авария с електрическите системи, която е предизвикала или пожар или изпускане на задушлив дим. Кандецът посочва два случая в историята на световната авиация, когато подобни аварии са причинили принудителни кацания и пожари с не много благоприятен резултат за пътниците. Гудфелоу твърди, че подобна авария е в състояние да изключи комуникационните системи – дейност, която е почти невъзможна дори за опитен пилот. Анализаторът вярва, че веднага щом осъзнал нивото на аварията, капитанът е завил наляво, към една от най-близките писти, тази в Палау Лангаки. Пистата е по-далече от изходната точка, но  пък пътят до нея е само над вода.  Ако Боинг 777 се бе отправил обратно към Куала Лумпур, той би трябвало да мине над скали и планини високи 8000 фута, затова е избрал друга дестинация, твърди Гудфелоу. Според него обаче екипажът и пътниците не са имали шанс и са се задушили от дима, а самолетът е продължил да се движи около 6 часа, колкото гориво е имал, докато се е разбил някъде в Индийския океан. Канадският пилот твърди, че той би постъпил точно така, ако е бил на мястото на капитана на изчезналия боинг.


Все пак теорията му не обяснява, защо самолетът не се е върнал обратно към Куала Лумпур, където би бил засечен от радарите и дори без комуникация, дежурните биха разбрали какво става и биха пратили спасителни екипи. 8000 фута не са голямо препятствие при положение, че самолетът вече е бил на 35 000 височина, контрираха негови колеги в сайта wired.com, който публикува версията на канадеца.


Възможно е пилотът просто да е осъзнал, че нито той, нито хората зад борда имат някакъв шанс при въпросната авария. Да върне самолета обратно в населени места би означавало, че той може да падне и да се разбие в оживен квартал или жилищна сграда и да отнеме още жертви. Затова е вероятно капитанът да е насочил машината към най-далечната точка в океана, оставяйки я да лети часове с мъртъвци зад борда, но с надеждата, че падането й ще причини възможно най-малко щети. Историята за самолета призрак прилича на тази за конника без глава само че в гигантски мащаб. Гудфелоу е убеден, че останките от машината трябва да бъдат търсени в тази посока в океана. 



Добави в:
Svejo.net svejo.net
Facebook facebook.com

19min.bg си запазва правото да изтрива коментари, които не спазват добрия тон.

Толерира се използването на кирилица.

Няма коментари към тази новина !

RSS

Най-нови

реклама

към тв програма тв програма

бТВ Синема 21 април 21:00ч.

Специален отдел Q

Режисьор: Микел Норгард
В ролите: Николай Ли Карл Мьорк Фарес Фарес Assad Соня Рихтер Мерит

виц на деня

Млада семейна двойка е на излет в планината. Седнали са на тревата и си припомнят годините, в които още не са били женени. До тях си играе шестгодишният им син.

- Помниш ли, мила, на това място сме идвали преди седем години и точно тук правихме любов…

- Аз къде бях по това време, татко? – прекъсва го детето.

- Как да ти кажа, моето момче, на идване те носех аз, на връщане – майка ти!

 

 

към хороскоп хороскоп

козирог