Морските курорти измислиха нов начин за примамване на туристи, като предлагат промоции с евтин алкохол. В „Слънчев бряг“ кампанията е под надслов „Щастливия час" и е изписана на почти всички табели на ресторанти, барчета и кръчми в комплекса. Промоцията включва две питиета от концентрат и сода или минерална вода на цената от 5 лева. Уловката тук е, че собствениците на капанчетата слагат вместо 50- 25 грама водка или джин, коментира агенцията. Най-популярен сред германските и шведските туристи е коктейлът от текила и бира. Според запознати две подобни питиета могат да изпратят човек в Спешния център. От отделението по реанимация към Бургаската болница всеки ден регистрират поне по два-три случая на препили с евтин и некачествен алкохол български и чуждестранни туристи.
19min.bg си запазва правото да изтрива коментари, които не спазват добрия тон.
Толерира се използването на кирилица.
Няма коментари към тази новина !
Атракционен двуетажен автобус ще върви ...
бТВ Синема 21 април 21:00ч.
Режисьор: Микел Норгард
В ролите: Николай Ли Карл Мьорк Фарес Фарес Assad Соня Рихтер Мерит
Блондинка опитва да постъпи на работа в полицията.
Възрастният шеф в полицията я поглежда и пита:
- Ще ви задам няколко въпроса. Колко е две по две?
- Ъъъъ, четири.
- Добре. Корен квадратен от 100?
- Ами, десет!
- Отлично. Кой е убил Ботев?
Блондинката замълчава.
- Не знам, - накрая казала тя.
- Добре, помислете и елате утре
Блондинката се обажда на приятелка. Тя я пита:
- Взеха ли те на работа?
- Не само, че ме взеха, но вече ми поръчаха и разследване на убийство!