15.01.2021 09:24

Вече сме последни и по ваксинация, честито!

Вече сме последни и по ваксинация, честито!

• 006 Anonimen 06.02.2021 22:04

Вангя е казала през 1988г. крадци, лъжци и блудници ще се мъчат да съсипят хората - сега и с ваксини

• 005 БРАВО 16.01.2021 20:09

Само мога да поздравя българите! Това не е "ваксина", това е отрова!

• 004 Пепи 16.01.2021 01:17

България оглавява всички негативни класации в ЕС.

• 003 от извора 15.01.2021 22:38

Обществеността вярва, че тези лаборатории, тези производствени съоръжения са най-чистите места на света. Това не е вярно. Замърсявания стават постоянно. Получаваш всички видове остатъци от експерименти в една ваксина. В: Например, маймунският вирус SV40 е латентен в полиоваксината. О: Ами да, това се случи наистина. Но не това имам предвид. SV40 премина в полиоваксината, защото ваксината беше направена с част от маймунски бъбреци. А аз говоря за нещо друго. За действителните условия в лабораторията. За грешките. За грешките по невнимание. SV40, който по-късно бе открит в ракови клетки – това наричам структурен проблем. Това беше приемлива част от производствения процес. Ако използваш маймунски бъбреци, отваряш вратата за микроби, които не знаеш, че са в тези бъбреци. В: Добре, но нека за момент пренебрегнем разликата в различите видове замърсяване. Какви замърсители открихте Вие по време на дългогодишна работа Така, ще ви кажа малко от това, на което се натъкнах, както и от това, което откриха мои колеги. Ето един частичен списък. Във ваксината против дребна шарка Rimavex открихме различни пилешки вируси. В полиоваксината намерихме акантамеби (среща се в сладката вода, поразява централната нервна система – бел. пр.), които са т.нар. „мозъкоядящи“ бактерии. Маймунски цитомегаловирус в полиоваксината. Маймунски пенест вирус (SFV – пряко свързан с HIV – бел. пр.) във ваксината против ротавируси. Вируси от птичи ракови клетки във ваксината против MMR. Различни микроорганизми във ваксината против антракс. Открих потенциално опасни ензими-инхибитори в няколко ваксини. Патешки, кучешки и заешки вируси във ваксината против рубеола. Птичи вирус на саркомни левкоцити във противогрипната ваксина. Пестивирус във ваксината против MMR.

• 002 Anonimen 15.01.2021 10:26

И какво му е доброто на това"ваксиниране"???