Десислава Олованова
В малките часове на 6-ти декември 2020 г., няколко дни след като повечето магазини в България затвориха принудително, докато семейството ми вече блажено спеше, направих нещо нетипично за разхвърляната ми същност, която е свикнала да прави всичко в последния момент - поръчах коледните подаръци на трите си деца от онлайн магазин. Поръчката беше успешно завършена и надлежно платена – за да елиминирам какъвто и да риск да се оплескат нещата в последния момент. За удобство давам за доставка адреса на офиса, в който работя – там всеки делничен ден има предостатъчно хора, които да приемат всяка доставка между 8,30 и 20,00 часа. Вътрешно се похвалих за това, че съм така добре организирана, а не мисля за всичко в последния момент и заспах с чиста съвест и леко сърце.
Уви, съдбата си беше намислила съвсем друг план, който включваше сблъсък с услугите на Спиди България.
До днес подаръците не само, че не са пристигнали, но и шансът да пристигнат за Коледа е нулев. Но това не е най-важното, ще се оправя някак. Усещането за безпомощност и гняв са само част от преживяването в десетте дена, в които безплодно преследвах коледните подаръци на децата.
Ужасният Customer Experience се проявява не само във факта, че пратката не е получена, но и от безобразния начин, по който Спиди манипулират и лъжат в комуникацията си. Пет дена след като поръчката е пристигнала в България, Спиди поставят на линка за проследяване информацията, че пратката е била доставяна 2 пъти на адрес, но там е нямало кой да я получи. Следва информация, че
19min.bg си запазва правото да изтрива коментари, които не спазват добрия тон.
Толерира се използването на кирилица.
Като юрист ми прави впечатление, че хората с мнение си пишат имената, а троловете в защита на Спиди са анонимни. Много хитри, много умни, много ги разбират нещата. И така им личи
Спиди са си наели нет-защитници, вместо да си вършат работата. И те явно са изненадани, че по Коледа и Нова година има повече поръчки, а тая година изобщо е бум. Но явно са толкова алчни, че вместо да назначат хора, да направят организация, се опитват да свършат повече работа с намалени разходи и мишкуване. Сладурчета сладки!
И на мен ми изглежда хейт. Никой не е виновен на госпожата, че е действала в стил ако не бяхме срали нямаше да изпуснем влака. Можела е да вземе под внимание сезона, пандемията и да поръча подаръците за децата си по-рано. Типично по български се плюе по компания качеството на работа в която доста превишава средното за страната, там работят хора който може да се разболеят ...
Троловете си имат хорицата от Спиди, вместо това можеха да инвестират в раздавачи и оператори в колцентъра
Фейсбук е пълен със сигнали за Спиди, от липсата на оператори, които да поемат обажданията в кол-центъра, през закъсненията със седмици, чакането по опашки при даден час, обърканите поръчки. Хиляди са. Не може истината да бъде наричана хейт.
Високопоставена севернокорейска ...
бТВ Синема 28 април 21:00ч.
Режисьор: Микел Норгард
В ролите: Николай Лий Коос, Фарес Фарес, Пилу Асбек, Давид Денсик, Даника Чу
Днешният ден ще ви носи вълнение и нови възможности за