01/03
05.04.2019 14:30

7 марки на Lidl поставят нов тренд на пазара на дрехи у нас

Видян 371 пъти | Коментари 0
Гласували 0 рейтинг: 0.0000
много слаба слаба добра много добра страхотна

Защо да не си купите дрехи от мястото, където ежедневно пазарувате? Особено ако същите тези дрехи са на отлично качество и добра цена.
Тази тенденция в потребителското потребление се очертава все по-ясно, а Лидл България намира най-успешния начин, по който да й отговори. Веригата предлага общо 7 текстилни марки, напълно опровергавайки схващането, че качествени и стилни дрехи можеш да купиш единствено в специализираните магазини. Собствените марки текстил на Lidl покриват изключително богато разнообразие от предложения – като се започне от бебешката линия Lupilu и дрехите за деца и юноши под марката Pepperts, мине се през висококачествените дамски и мъжки линии – Esmara и Livergy, които освен стилни, ежедневни и спортни дрехи, имат и серия за бельо – и се стигне до маркитеCrivit – специална серия за спорт и активна почивка, кактои донай-новото попълнение – собствената марка текстил за дома под името Meradiso.
„Нашите собствени марки текстил се отличават с отлично качество, добра цена, богато разнообразие и са изцяло в духа на актуалните модни тенденции. Да не забравяме и факта, че хората ги намират по бърз и ефективен начин – докато правят ежедневното си или седмично пазаруване. Така при нас клиентите могат да намерят едно изключително конкурентно предложение за „умно“ пазаруване, което в днешното забързано ежедневие е важна алтернатива, защото не само пести средства, но пести и време“, коментира Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на Лидл България.
Успешната формула на текстилните предложения в Lidl се затвърждава и от цифрите. За последните три години компанията е отбелязала ръст от 39% в продажбите си на текстил. Несъмнено една от основнитепричини за добрите резултати е безкомпромисното качество на 7-те собствени марки текстил на Lidl. То се гарантира от немския изследователски институт Hohenstein, превърнал се в институция за производителите на текстил не само в Германия, но и в световен мащаб. Hohensteine семейна компания със 70-годишна история, където ежедневно се тестват десетки различни показатели за  качество.

“Важен гарант за качеството на нашия текстил е самият процес на тестване, който започва още на ниво мостри на продуктите и преминава през всички етапи на производството, докато достигне до крайните тестове на готовите продукти”, обяснява Нели Месерджиева, ръководител “Акционен мениджмънт” в Лидл България и главен експерт по текстила в компанията.

Тестовете на института Hohensteinса за здравина и устойчивост на материята, точност на размерите, безопасност на всички елементи на дрехата, функционалност, водоустойчивост и много други показатели. Сред най-интересните факти е начинът, по който се гарантира точността на размерите – това става чрез 3D модели, разработени на базата на взети мерки от 18 000 реални хора– от бебета до възрастни. Здравината и устойчивостта пък се гарантират след серия от разнообразни тестове на платовете, конците и дори копчетата и циповете на дрехите. Също така, в института Hohensteinвсяка дреха се изпира с основнитепознати марки перилни препарати на пазара.В него има и помещение, което симулира различни климатични условия – от много ниски температури през силен вятър и проливен дъжд, за да може крайният потребител да разчита на дрехите си дори в най-екстремни условия.
Освен сертификат за качество, институтът Hohensteinгарантира и “Нежност към кожата” със специален допълнителен сертификат. Така сертификатите от Hohenstein, заедно с високите критерии и изисквания на Lidl, осигуряват двойна гаранция за качеството на текстила, който веригата предлага.

Цялата съвкупност от предимства обяснява и защо все повече хора се доверяват на текстила на Lidl, включително и известни личности. Такъв е примерът с Евгения Джаферович, която съвсем наскоро посети световния институт за качество Hohenstein, с който Lidlработи вече повече от 20 години. В поредица от видеа в своя Инстаграм профил известната гримьорка показа в детайли на колко много тестове и анализи е подложена всяка една дреха преди да стигне до клиентите в магазина.

„Признавам, че в самото начало бях скептична да си купя дреха от мястото, от което пазарувам за вкъщи и за семейството. Но след всичко, което видях, осъзнах, че нямам причина да не го правя – особено като се вземе предвид, че вече от няколко години устойчив моден тренд е да се миксират брандове и стилове, за да може човек да създаде свой уникален индивидуален аутфит. Текстилът на Lidl е чудесна алтернатива и като качество, и като цена, и като разнообразие“, сподели Джаферович.


Добави в:
Svejo.net svejo.net
Facebook facebook.com

19min.bg си запазва правото да изтрива коментари, които не спазват добрия тон.

Толерира се използването на кирилица.

Няма коментари към тази новина !

RSS

Най-нови

  Ето го Илия Павлов II

Ето го Илия Павлов II

19 минути успя да улови Илия Павлов Младши ...

реклама

към тв програма тв програма

бТВ Синема 22 май 21:00ч.

Море от любов

Режисьор: Харолд Бекер
В ролите: Елън Баркин, Ал Пачино, Джон Гудмън

виц на деня

към хороскоп хороскоп

телец