01/03
05.04.2019 14:30

7 марки на Lidl поставят нов тренд на пазара на дрехи у нас

Видян 1631 пъти | Коментари 0
Гласували 0 рейтинг: 0.0000
много слаба слаба добра много добра страхотна

Защо да не си купите дрехи от мястото, където ежедневно пазарувате? Особено ако същите тези дрехи са на отлично качество и добра цена.


Тази тенденция в потребителското потребление се очертава все по-ясно, а Лидл България намира най-успешния начин, по който да й отговори. Веригата предлага общо 7 текстилни марки, напълно опровергавайки схващането, че качествени и стилни дрехи можеш да купиш единствено в специализираните магазини. Собствените марки текстил на Lidl покриват изключително богато разнообразие от предложения – като се започне от бебешката линия Lupilu и дрехите за деца и юноши под марката Pepperts, мине се през висококачествените дамски и мъжки линии – Esmara и Livergy, които освен стилни, ежедневни и спортни дрехи, имат и серия за бельо – и се стигне до маркитеCrivit – специална серия за спорт и активна почивка, кактои донай-новото попълнение – собствената марка текстил за дома под името Meradiso.


„Нашите собствени марки текстил се отличават с отлично качество, добра цена, богато разнообразие и са изцяло в духа на актуалните модни тенденции. Да не забравяме и факта, че хората ги намират по бърз и ефективен начин – докато правят ежедневното си или седмично пазаруване. Така при нас клиентите могат да намерят едно изключително конкурентно предложение за „умно“ пазаруване, което в днешното забързано ежедневие е важна алтернатива, защото не само пести средства, но пести и време“, коментира Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на Лидл България.


Успешната формула на текстилните предложения в Lidl се затвърждава и от цифрите. За последните три години компанията е отбелязала ръст от 39% в продажбите си на текстил. Несъмнено една от основнитепричини за добрите резултати е безкомпромисното качество на 7-те собствени марки текстил на Lidl. То се гарантира от немския изследователски институт Hohenstein, превърнал се в институция за производителите на текстил не само в Германия, но и в световен мащаб. Hohensteine семейна компания със 70-годишна история, където ежедневно се тестват десетки различни показатели за  качество.


“Важен гарант за качеството на нашия текстил е самият процес на тестване, който започва още на ниво мостри на продуктите и преминава през всички етапи на производството, докато достигне до крайните тестове на готовите продукти”, обяснява Нели Месерджиева, ръководител “Акционен мениджмънт” в Лидл България и главен експерт по текстила в компанията.


Тестовете на института Hohensteinса за здравина и устойчивост на материята, точност на размерите, безопасност на всички елементи на дрехата, функционалност, водоустойчивост и много други показатели. Сред най-интересните факти е начинът, по който се гарантира точността на размерите – това става чрез 3D модели, разработени на базата на взети мерки от 18 000 реални хора– от бебета до възрастни. Здравината и устойчивостта пък се гарантират след серия от разнообразни тестове на платовете, конците и дори копчетата и циповете на дрехите. Също така, в института Hohensteinвсяка дреха се изпира с основнитепознати марки перилни препарати на пазара.В него има и помещение, което симулира различни климатични условия – от много ниски температури през силен вятър и проливен дъжд, за да може крайният потребител да разчита на дрехите си дори в най-екстремни условия.


Освен сертификат за качество, институтът Hohensteinгарантира и “Нежност към кожата” със специален допълнителен сертификат. Така сертификатите от Hohenstein, заедно с високите критерии и изисквания на Lidl, осигуряват двойна гаранция за качеството на текстила, който веригата предлага.


Цялата съвкупност от предимства обяснява и защо все повече хора се доверяват на текстила на Lidl, включително и известни личности. Такъв е примерът с Евгения Джаферович, която съвсем наскоро посети световния институт за качество Hohenstein, с който Lidlработи вече повече от 20 години. В поредица от видеа в своя Инстаграм профил известната гримьорка показа в детайли на колко много тестове и анализи е подложена всяка една дреха преди да стигне до клиентите в магазина.


„Признавам, че в самото начало бях скептична да си купя дреха от мястото, от което пазарувам за вкъщи и за семейството. Но след всичко, което видях, осъзнах, че нямам причина да не го правя – особено като се вземе предвид, че вече от няколко години устойчив моден тренд е да се миксират брандове и стилове, за да може човек да създаде свой уникален индивидуален аутфит. Текстилът на Lidl е чудесна алтернатива и като качество, и като цена, и като разнообразие“, сподели Джаферович.



Добави в:
Svejo.net svejo.net
Facebook facebook.com

19min.bg си запазва правото да изтрива коментари, които не спазват добрия тон.

Толерира се използването на кирилица.

Няма коментари към тази новина !

RSS

Най-нови

реклама

към тв програма тв програма

бТВ Синема 28 април 21:00ч.

Специален отдел Q: Ловци на фазани

Режисьор: Микел Норгард
В ролите: Николай Лий Коос, Фарес Фарес, Пилу Асбек, Давид Денсик, Даника Чу

виц на деня

-Какво прави феминистката, когато чуе хубав виц?
-Смее се под мустак…

 

към хороскоп хороскоп

риби

Използвайте методичността си

Не позволявайте на ежедневните неразбории да помрачат