26.02.2019 15:32

Най-големите спонсорски сделки за изминалата година

Видян 1174 пъти | Коментари 0
Гласували 0 рейтинг: 0.0000
много слаба слаба добра много добра страхотна


С напредването на медийните технологии за стрийминг, гледането на професионални спортни събития става все по-достъпно развлечение. Това от своя страна е възможност за големите компании да достигнат милионни аудитория по цял свят. Ето и най-важните спонсорски сделки, които бизнесите направиха в света на спорта през последната година.



Premier League



През изминалата година във Висшата лига бяха подписани няколко спонсорски договора за баснословни суми след като Арсенал, Челси и Ливърпул записаха сделки за общо $600 млн.
Миналия февруари “артилеристите” се сдобиха с две спонсорства. От лондонския клуб подновиха партньорството си с дубайската авиолиния Emirates до 2024 на цена от $257.6 млн. Другата сделка е с туристическия борд на Руанда, чийто брандинг играчите на Унай Емери ще носят на ръкавите си до 2021 срещу $38.6 млн.
Партньорството между Арсенал и Emirates продължава вече 18 години, което е рекорд за Висшата лига. Авиокомпанията е спонсор на грандове от цяла Европа, сред тях Реал (М), Милан, Бенфика, Хамбург и Олимпиакос. Доскоро ПСЖ също бе в списъка, но през януари от тима обявиха, че от следващия сезон заменят Emirates с френската международна верига хотели Accor.
Челси се договори с Hyundai да носи логото на фирмата върху ръкавите на екипа си до 2024 срещу сумата от $64.4 млн.
Ливърпул пък удължи до 2023 отношенията си със Standard Chartered като главен спонсор, което струва на финансовата компания $236,1 млн.



NFL



Hyundai се сдоби с място за реклама на ръкавите на Челси, но от компанията обявиха, че няма да подновят спонсорството си за NFL след приключването на този сезон. Като причина за края на четиригодишните отношенията от Hyundai посочиха, че мястото на официален спонсор дава по-малко гледаемост, отколкото телевизионните реклами. От компанията също така заявиха, че ще продължат да рекламират автомобилите си по време на рекламните спотове на излъчваните мачове.
Друга промяна в спонсорството на NFL бе прекратяването на отношенията между Лигата и веригата пицарии Papa John’s в края на февруари м. г. Мястото на последните бе бързо заето от конкурентите от Pizza Hut.
В началото на тази година към списъка спонсори на NFL, който включва няколко десетки компании, се присъедини и Caesars Entertainment Corporation-един от най-силните играчи в игралния бизнес в Лас Вегас. Компанията управлява над 50 хотела и казина, а сделката включва настаняването на играчите от NFL в притежаваните от Caesars хотели, както и тяхното обгрижване от топ готвачи и музикални звезди. В замяна, от игралната компания получават правото да използват запазените марки на NFL при промотирането на своя бизнес.



Cheltenham Festival



Миналото лято един от най-престижните британски турнири по конно надбягване-Cheltenham Festival, също се сдоби с нов спонсор.
През юли ирландският производител на сайдер Magners бе обявен за новия представител както на целия турнир така и на най-очакваното събитие от програмата му-Cheltenham Gold Cup.
Фестивалът в Челтънхем е четвъртото по посещаемост спортно събитие в Обединеното Кралство, като ежегодно привлича над четвърт милион посетители и милиони зрители от цял свят. За Magners спонсорството на турнира е първото такова на голямо събитие по конни надбягвания. Компанията е сред лидерите в производството и продажбата на сайдер.



NBA



Най-новото около партньорствата на Националната баскетболна асоциация на САЩ се случи през декември когато стана ясно, че NBA и онлайн платформата за спортни залагания BetStars са подписали договор за сътрудничество.
Сделката не е изненадваща с оглед на миналогодишното решение на Върховния съд на САЩ да обяви за противоконституционен закон датиращ от 1992, който забраняваше на отделните щати да легализират спортните наддавания.
Според договорката между NBA и BetStars платформата за залагания ще има право да използва официална статистика и данни от баскетболната лига. От своя страна асоциацията ще промотира на своите медийни канали BetStars и сестринската и платформа за онлайн покер PokerStars.
Миналата година NBA подписа подобно споразумение и с MGM-едно от най-големите имена в игралната и хотелиерска индустрия във Вегас.



UFC



Краят на 2018 донесе сделка и между MMA промоутърът UFC и PokerStars, който вече е официален спонсор на UFC.
В резултат на партньорството двете компании ще се промотират една друга. Първото изпълнение на споразумението се случи на 29 декември когато един срещу друг в Лас Вегас се изправиха Джо Джоунс и Александър Густавсон, а събитието бе промотирано от PokerStars.
Двамата се биха в спор за титлата в полутежката категория на UFC. Двубоят се радваше на сериозен интерес, тъй като бе вторият между атлетите след като Джоунс отнова надделя над Густавсон през 2013. След победата Джоунс отправи предизвикателство към Даниел Кормие.



Роуз Намаюнас



Последната голяма спонсорска сделка е от края на февруари и отново засяга смесените бойни изкуства. Шампионката на UFC в категория “сламка” Роуз Намаюнас подписа ексклузивно спонсорско споразумение с производителя на спортна екипировка Reebok.
Компанията е официален спонсор на UFC, което означава, че бойците на промоутърът така или иначе се бият с екипировка на Reebok. В допълнение към тази сделка обаче компанията спонсорира и няколко от звездите на UFC, сред които е и Конър Макгрегър.
Славата на Намаюнас набира сили в средите на женския ММА, след като тя успя през 2017 да отнеме титлата от Йоана Едрейчик.















Добави в:
Svejo.net svejo.net
Facebook facebook.com

19min.bg си запазва правото да изтрива коментари, които не спазват добрия тон.

Толерира се използването на кирилица.

Няма коментари към тази новина !

RSS

Най-нови

реклама

към тв програма тв програма

бТВ Синема 28 април 21:00ч.

Специален отдел Q: Ловци на фазани

Режисьор: Микел Норгард
В ролите: Николай Лий Коос, Фарес Фарес, Пилу Асбек, Давид Денсик, Даника Чу

виц на деня

По улицата върви блондинка. Едната и гърда изскочила от блузата. Всички ахкат и охкат, и само един полицай намира в себе си мъжество да й каже:

- Госпожо, защо сте в такъв вид на обществено място!?

Тя си поглежда гърдата и възкликва:

- Ужас! Забравила съм си детето в автобуса!

към хороскоп хороскоп

риби

Използвайте методичността си

Не позволявайте на ежедневните неразбории да помрачат