Съвременните автомобили са претъпкани с електроника, имат системи за спътникова навигация, а вече и достъп до интернет. Предстои интегриране на системи за автономно управление, които ще се свързват към централен сървър и изкуствен интелект.
Всички тези технологии позволяват на автомобилните производители да събират данни за шофьорите и да научават и най-малките подробности за тях, вкл. колко е теглото им, къде живят, с какво се хранят и коя болница посещават.
Авто-производителите постоянно събират информация за своите клиенти, като за целта вграждат в колите си огромен брой електронни системи, пише The Next Web. Изброяват се GPS-те, мултимедийните системи с поддръжка на смартфони, камерите за следене на умората на водача, датчиците за седалките и волана, навигационните системи и достъпът до интернет.
Според анализаторите, всички получени данни за водача на автомобила се изпращат към заинтересовани страни, които могат да използват информацията по свое усмотрение. В частност, получател на подобна информация е клауд услугата за свързани коли Otonomo.
Източник: Technews.bg
19min.bg си запазва правото да изтрива коментари, които не спазват добрия тон.
Толерира се използването на кирилица.
Няма коментари към тази новина !
Атракционен двуетажен автобус ще върви ...
бТВ Синема 21 април 21:00ч.
Режисьор: Микел Норгард
В ролите: Николай Ли Карл Мьорк Фарес Фарес Assad Соня Рихтер Мерит
Блондинка опитва да постъпи на работа в полицията.
Възрастният шеф в полицията я поглежда и пита:
- Ще ви задам няколко въпроса. Колко е две по две?
- Ъъъъ, четири.
- Добре. Корен квадратен от 100?
- Ами, десет!
- Отлично. Кой е убил Ботев?
Блондинката замълчава.
- Не знам, - накрая казала тя.
- Добре, помислете и елате утре
Блондинката се обажда на приятелка. Тя я пита:
- Взеха ли те на работа?
- Не само, че ме взеха, но вече ми поръчаха и разследване на убийство!