Свързани новини

01.10.2020 10:50

Изкуствен интелект създава персонализирани видео реклами

Видян 1372 пъти | Коментари 0
Гласували 0 рейтинг: 0.0000
много слаба слаба добра много добра страхотна


Минаха няколко години, откакто роботът AI-CD β и криейтив директорът и сценарист Мицуру Курамото се изправиха в оспорвана битка кой ще създаде по-успешна реклама. Само преди 3 години изследване на RTB House в Европа показа, че използването на изкуствен интелект в банер планирането осигурява над 35% повече кликове в сравнение с естествените инстинкти на маркетинг директорите на най-големите брандове на стария континент. Днес тези процеси се развиват експоненциално и полската компания за модернистични маркетинг технологии, задвижвани от дълбоко учене успешно интегрира видео реклами, които се създават и персонализират от изкуствен интелект. Фокусирани върху конкретни марки, те се генерират спрямо индивидуалното поведение и интереси на всеки човек и съдържат послания, визии и контекстуални елементи специално създадени за него. Видеото е ключов компонент в изграждането на бранда и помага за по-фокусирани маркетинг съобщения, подобрено взаимодействие с клиентите и поддържането на цялостен и завладяващ имидж на марката.


Според неотдавнашно проучване на Wyzowl, две трети от хората (66%) отговарят, че биха предпочели да гледат кратко видео, за да се запознаят с нов бранд или продукт. Допълнителни 84% отговарят, че са се убедили за дадена покупка след изгледано видео. За да увеличат своето рекламно въздействие, новите стрийминг видеореклами се актуализират постоянно, паралелно с цялостното развитие на дадена брандинг стратегия. Тяхна основа е базово бранд видео, което, чрез самообучаващи се алгоритми за препоръки, задвижвани от дълбоко учене, се развива до реклама, с елементи, адресирани индивидуално към всеки потребител. Според клиентите на RTB House новият банер формат е особено ефективен в по-напредналите етапи на фунията за продажби. За да определят кои потребители са стигнали там, алгоритмите анализират хиляди единици от данни. Въз основа на тези разширени изчисления, стрийминг видеорекламите се показват на аудитория, която може да включва дори потребители, които преди това не са взаимодействали с марката. „Създаването на трайна връзка с потребителите изисква дълбоко разбиране на тяхното поведение. Всяко пътуване е уникално, защото всеки клиент е различен, със собствен набор от лични обстоятелства, нужди, предпочитания и поведение. Ето защо новият формат е  ефективно решение за всяка стратегия за дигитален маркетинг, която обхваща ориентиран към потребителите подход “, казва Лукаш Абгарович, ръководител на “нови продукти” в RTB House. Новият вид реклами вече е достъпен във всички видео формати и за всички устройства. Примерно видео за новия формат:  https://youtu.be/x-LQZtewp20


 



Добави в:
Svejo.net svejo.net
Facebook facebook.com

19min.bg си запазва правото да изтрива коментари, които не спазват добрия тон.

Толерира се използването на кирилица.

Няма коментари към тази новина !

RSS

Най-нови

реклама

към тв програма тв програма

бТВ Синема 28 април 21:00ч.

Специален отдел Q

Режисьор: Микел Норгард
В ролите: Николай Ли Карл Мьорк Фарес Фарес Assad Соня Рихтер Мерит

виц на деня

Млада семейна двойка е на излет в планината. Седнали са на тревата и си припомнят годините, в които още не са били женени. До тях си играе шестгодишният им син.

- Помниш ли, мила, на това място сме идвали преди седем години и точно тук правихме любов…

- Аз къде бях по това време, татко? – прекъсва го детето.

- Как да ти кажа, моето момче, на идване те носех аз, на връщане – майка ти!

 

 

към хороскоп хороскоп

лъв

Този ден е най-добре да прекарате на уединено място в молитви


Този ден е най-добре да прекарате на уединено място в