Свързани новини

06.06.2009 10:01

Медиите работят по нов бизнес модел

Видян 1723 пъти | Коментари 0
Гласували 0 рейтинг: 0.0000
много слаба слаба добра много добра страхотна

Старият модел, в който две медии държаха монопола на пазара, се срина и сега секторът е подчинен на нови правила, заяви Санди Чешко, шеф на „Студио Модерна“, на дискусията „Как се правят пари в и чрез медиите”, информира БГНЕС.


Според експерта в момента разпространението на медиите се контролира от потребителите и ще промени рекламния модел. Това ще направи рекламата по-съвместима, тъй като на нея вече се гледа като на инвестиция. Основното е задоволяването на клиентите, както и да бъдете от един отбор, препоръча маркетинг директорът на OMV Емил Ценов.
Диверсификацията, например наличието на платен и безплатен тв канал, е ключът към успеха за Дидие Щосел, изпълнителен директор на Apace Mediа. Тезата защити и Андреас Рудаш, член на борда на RTL, който прогнозира обаче, че кризата ще продължи още дълго време и ще промени отношението между рекламните агенции и клиентите. Затова трябва да се търсят нови канали на дистрибуция на медийното съдържание. Въпреки трудностите, телевизията ще остане основната медия, но за да запази зрителите, трябва да промени програмите си, а рекламодателите да се върнат. Тези, които не могат да управляват медиите си, по-добре да ги продадат днес, защото ще вземат повече пари, отколкото ако го направят след два дни, посъветва Радосвет Радев. „До 2001 г. бяхме ловци – непрекъснато търсехме как да увеличим пазарния си дял, да увеличим аудиторията, а сега сме фермери – всяка година засаждаме и прибираме реколта”, обясни собственикът на „Дарик”. Той допълни, че всеки лев, инвестиран в интернет, е върнат доход.
Според Дерек Заторски от DDB Полша, се променя и структурата на рекламните агенции - преди години те се нароиха и отделиха дейностите си в различни звена, а сега тенденцията е отново всички подразделения да работят заедно. Заторски се усъмни, че интернет ще убие телевизията и съвсем скоро ще гледаме всичко по заявка. В дискусията за рекламата в новия свят се включи и Харалд Рейнър, главен маркетинг директор на Vienna Insurance Group, който бе категоричен, че една медия няма да убие другата. Според него рецептата за успешна комуникация е още от Средновековието – най-важното е да разкажеш най-вълшебната приказка на аудиторията. „Този конгрес е труден, защото времената са трудни, но трудностите създават възможности и ви правят още по-успешни”, така директорът на конгреса Поли Карастоянова закри форума. Тя допълни, че поне половината от миналогодишните участници в събитието са се върнали тази година с приятели, които впечатляват с имената си и така допринасят за значимостта и полезността му.



Добави в:
Svejo.net svejo.net
Facebook facebook.com

19min.bg си запазва правото да изтрива коментари, които не спазват добрия тон.

Толерира се използването на кирилица.

Няма коментари към тази новина !

RSS

Най-нови

реклама

към тв програма тв програма

бТВ Синема 28 април 21:00ч.

Специален отдел Q: Ловци на фазани

Режисьор: Микел Норгард
В ролите: Николай Лий Коос, Фарес Фарес, Пилу Асбек, Давид Денсик, Даника Чу

виц на деня

Диня и жена не се избират. Това си е чист късмет!

към хороскоп хороскоп

стрелец

До обяд ще ви е малко напрегнато

До обяд ще ви е малко напрегнато, особено ако сте имали