Развлекателните и новинарскитепрограми на bTV в праймтайм грабнаха интереса на най-голям брой зрители на старта на есенния ТВ сезон, показват данните на ГАРБ*. Водещият ТВ канал отчита впечатляващи резултати на всички предавания, които се завърнаха в ефир, както и на новите заглавия във всички часови пояси. Програмата на bTV през целия ден е привлякла 36% от всички зрители през септември, което е над два пъти пoвече спрямо втората по гледаемост телевизия – Нова ТВ, с 16% дял.
Хитовото шоу „Фермата: Съединение“, което показва как българите, живеещи у нас и емигрантите могат да бъдат съперници в играта, но да се обединят за бъдещето на страната, оглавява класацията за септември със средно над 1 милион зрители и 42,3% дял от всички пред ТВ екрана. Ключовият праймтайм проект на bTV тази есен е избор номер едно и на зрителите на възраст 18-34 и 18-49.
Българският сериал „Скъпи наследници“ направи силно завръщане с продължението си след лятната ваканция. От 17 септември средно 38,5% от всички зрители са избрали историите от Бели Вит. Сериалът, който се излъчва всеки делник от 18 часа по bTV, отчита много по-добри резултати (All4+), отколкото ключовите праймтайм проекти на прекия конкурент през изминалия месец.
Големият интерес към развлекателното съдържание на bTV на старта на есенния сезон е отразен и в онлайн среда, във видео платформата за отложено гледане btvplus.bg, където всички епизоди са достъпни безплатно до 7 дни след излъчване. От началото на годината броят на видеогледанията на платформата се е увеличил до 6 104 932.
Сред локалните развлекателни продукции, които направиха много силно завръщане през септември, са също „Шоуто на Слави“, „Папараци“, „Карбовски: Втори план“ и „Мармалад“.
Новините и актуалните предавания на bTV засилиха водещата си позиция на старта на есенния сезон.Информационният лидер и източник с най-високо доверие – bTV Новините в 19 часа, е привлякъл почти 44% от всички зрители, със 124% повече от вечерната емисия на втория по гледаемост канал Нова ТВ. Централната емисия на bTV е безспорният лидер и сред аудиториите на възраст 18-49 and 18-34. Всяка емисия на bTV Новините събира повече зрители през септември, отколкото централната на Нова ТВ.Сред топ програмите за цялата аудитория миналия месец са също bTVРепортерите,публицистичното предаване „Лице в лице“ с Цветанка Ризова и неделното обзорно предаване „120 минути“ със Светослав Иванов.
„Тази сутрин“ с Антон Хекимян е привлякъл почти 47% от всички пред ТВ екрана през септември, със 142% повече, отколкото втория по гледаемост сутрешен блок. За сравнение, „Здравей, България“ по Нова ТВ е събрал 19% от зрителите по същото време, а сутрешният блок на БНТ1 - 10,4%.
Тематичните канали на bTV Media Group подобриха представянето си, особено сред младата аудитория 18-34, както на годишна база, така и спрямо конкуренцията. През септември каналите на bTV отчитат общ дял от 11,1% спрямо 6,7% за каналите на Нова ТВ.
19min.bg си запазва правото да изтрива коментари, които не спазват добрия тон.
Толерира се използването на кирилица.
Лично не гледам Фермата
Баща от Западна Вирджиния получи някакво ...
бТВ Синема 28 април 21:00ч.
Режисьор: Микел Норгард
В ролите: Николай Лий Коос, Фарес Фарес, Пилу Асбек, Давид Денсик, Даника Чу
Бате Гошо:
- Какво е секс прaвилото за есента?
- Пaртньорът с хремa е винаги отдолу!!!