01/02

Свързани новини

02.10.2008 12:31

Шанел жива при ... Диор, Гучи гони сини мечти

Видян 2636 пъти | Коментари 0
Гласували 0 рейтинг: 0.0000
много слаба слаба добра много добра страхотна

Двата най-големи бранда показаха, че дамската мода на следващия пролетно – летен сезон ще бъде симпатична и елегантна. Простите неща ще се ценят много повече от артистичните преструвки.


Фрида Джанини прави за Гучи поредната си колекция лесна мода. В това я обвинява критиката, без обаче да отрича – търговският успех на дрехите й ще бъде също толкова зашеметяващ, колкото на аксесоарите.


И като става въпрос за допълнения – шапката е голямото откритие на идния сезон. При Гучи тя е с малка периферия, но стои много женствено. Панталоните са скъсени и също като саката и ризите са плътно прилепнали към тялото.


Точно на обратния полюс са роклите. Те са толкова обемни и феерични, че сякаш времето се връща назад и лентата се завърта към стила на двете сладки дами – певиците на АББА. Което сигурно не е случайно – хит по света и у нас в момента е филмът по мюзикъла, посветен на групата Мамма Миа!


Сините мечти на Фрида за Гучи се комбинират плавно с червено, черно, бяло, за да създадат усещане за безметежност.


Като се има предвид моментът: глобална финансова криза, това е добра новина за амбициозните бизнесдами – сериозен таргет за марката. Продаваният и у нас бранд със сигурност ще се радва на тяхната благодарност за красивите дрехи, поднесени в грозни времена.  


Диор, който тази есен стъпва на нов софийски адрес – по ирония на съдбата в някогашния Детмаг, прави истинска модна и имиджова революция. Преоткрива ... Шанел. Двете марки повече от половин век се надцакват коя е по-велика и по тази причина уклонът е повече от неочакван.


 Дрехите стоят прекалено ретро по преценка на някои критици. Според други колоритът е изненадващ – черно и бяло е идеална илюстрация за старовремското вдъхновение, но къси роклички в ярки и едва ли не бонбонени тонове, това вече е в повече. Ако съдим по мнението на най-авторитетния сайтза мода в света – style.com, много дизайнери тази година се връщали 20 години назад. Черпели идеи от 1988 г. Диорските вариации обаче се връщат още по-назад – до 20-те и 50-те години.


Иначе е несъмнено умението на Галиано да претвори еднакво убедително няколко несъчетаеми на пръв поглед в една колекция тенденции: от една страна ретрото на Шанел и Диор, от друга – японските конструктивни варианти, от трета – заливащата ни отвсякъде диско вълна, а на всичко отгоре – даже и буквално, включил е и някоя друга шапка.


И понеже освен всичко друго, на модната арена става дума и за война на милиардери, важен е резултатът от поредната битка. За сезон пролет – лято Бернар Арно с мегахолдинга си LVMH, част от който е Диор, определено губи по точки от Франсоа Пино  от PPR с флагмана Гучи.



Добави в:
Svejo.net svejo.net
Facebook facebook.com

19min.bg си запазва правото да изтрива коментари, които не спазват добрия тон.

Толерира се използването на кирилица.

Няма коментари към тази новина !

RSS

Най-нови

реклама

към тв програма тв програма

бТВ Синема 21 април 21:00ч.

Специален отдел Q

Режисьор: Микел Норгард
В ролите: Николай Ли Карл Мьорк Фарес Фарес Assad Соня Рихтер Мерит

виц на деня

Има два типа хора. Аз избягвам и двата

към хороскоп хороскоп

водолей

Вашият нестандартен подход ще ви изведе на преден план днес

Вашият нестандартен подход ще ви изведе на преден