Свързани новини

16.10.2019 09:40

Лошото момиче на модата се завърна

Видян 427 пъти | Коментари 0
Гласували 0 рейтинг: 0.0000
много слаба слаба добра много добра страхотна

Ще я познаете ли? Кейт Мос отново е тук, за да ни покаже, че супермоделът си е такъв цял живот.

 

Сега красавицата застава като рекламно лице на Giorgio Armani, за да ни представи новите предложения на модната къща в слънчевите очила на есен-зима 2019-2020.

 

Рекламната кампания е дело на професионалните обективи на фотографското дуо Мерт Алас и Маркус Пигот.

 

Водеща тенденция в моделите са забележителните овални форми с огледални стъкла, които се допълват от блестящи инкрустации от камъни в горната част на рамката.

 

Геометричните форми се пренасят и в стайлинга на супермодела – равен бретон и къса платинена коса ни показват, че времето и годините не значат абсолютно нищо за Кейт Мос и начина, по който изглежда.

 

Като допълнение към кадрите, можете да видите и специалното видео на Armani към кампанията.

 

Източник: Tialoto

Снимка: Giorgio Armani


Добави в:
Svejo.net svejo.net
Facebook facebook.com

19min.bg си запазва правото да изтрива коментари, които не спазват добрия тон.

Толерира се използването на кирилица.

Няма коментари към тази новина !

реклама

към тв програма тв програма

бТВ Комеди 17 ноември 20:30ч.

Деца на килограм

Режисьор: Шоун Леви
В ролите: Стив Мартин, Хилари Дъф, Бони Хънт, Шоун Леви и др.

виц на деня


"Моля, не повръщайте под масите! И там има ора..." - Надпис във врачанска кръчма

към хороскоп хороскоп

рак