Свързани новини

16.10.2019 09:40

Лошото момиче на модата се завърна

Видян 1267 пъти | Коментари 0
Гласували 0 рейтинг: 0.0000
много слаба слаба добра много добра страхотна

Ще я познаете ли? Кейт Мос отново е тук, за да ни покаже, че супермоделът си е такъв цял живот.


 


Сега красавицата застава като рекламно лице на Giorgio Armani, за да ни представи новите предложения на модната къща в слънчевите очила на есен-зима 2019-2020.


 


Рекламната кампания е дело на професионалните обективи на фотографското дуо Мерт Алас и Маркус Пигот.


 


Водеща тенденция в моделите са забележителните овални форми с огледални стъкла, които се допълват от блестящи инкрустации от камъни в горната част на рамката.


 


Геометричните форми се пренасят и в стайлинга на супермодела – равен бретон и къса платинена коса ни показват, че времето и годините не значат абсолютно нищо за Кейт Мос и начина, по който изглежда.


 


Като допълнение към кадрите, можете да видите и специалното видео на Armani към кампанията.


 


Източник: Tialoto


Снимка: Giorgio Armani




Добави в:
Svejo.net svejo.net
Facebook facebook.com

19min.bg си запазва правото да изтрива коментари, които не спазват добрия тон.

Толерира се използването на кирилица.

Няма коментари към тази новина !

RSS

Най-нови

реклама

към тв програма тв програма

бТВ Синема 21 април 21:00ч.

Специален отдел Q

Режисьор: Микел Норгард
В ролите: Николай Ли Карл Мьорк Фарес Фарес Assad Соня Рихтер Мерит

виц на деня

Тя го вижда да си стяга куфарите и пита:

- Какво значи това?

Той:

- В Южните морета има един остров, където мъжът като прави секс с жена, му дават 25 евро.

Тя:

- Ха, тогава и аз ще дойда, да те видя как ще изкараш с 25 евро на месец!

 

към хороскоп хороскоп

рак