Свързани новини

25.10.2017 17:43

В 19 държави бг производители направиха 3 млн. за седмица с LIDL

Видян 655 пъти | Коментари 0
Гласували 1 рейтинг: 5.0000
много слаба слаба добра много добра страхотна
Малки и средни български производители с доказано качествена стока успяха да продадат продукти за 3 млн. лв. само за една седмица в 19 държави. Това стана възможно в рамките на 6989 магазина LIDL. Те организираха в цяла Европа Балканска седмица, като селекцията на българското участие беше осъществена от нашия клон на гиганта. Поради големия успех ще има още повече родни производители в Балканската седмица през 2018 г.
Освен кампаниите, вече имаме производители, които трайно присъстват на европейските пазари, като лидер е биволската луканка, която се радва на страхотен прием в Германия и Ирландия и дори е включена в DeLuxe селекцията на веригата, а от Коледа тя влиза в обектите в още 5 държави. В същото време нови територии завоюват и винарите ни. Те влязоха в магазините LIDL на Великобритания, Полша, Словакия и Румъния. Един от най-елитните ни средни производители за седмица продаде годишния си обем на нашия пазар. Общото количество бутилки, пласирани в акцията Винен туризъм е 131 000 от 7 изби.
Супер ръстове, особено при млечните продукти, където достига до 3 пъти, има и покрай некампанийната инициатива Родна стряха – бранд на веригата за качествени родни продукти от малки и средни производители.

„С над 40% от доставчиците работим от старта си през 2010 г.”, подчерта главният изпълнителен директор на LIDL за България Милена Драгийска. Те минават през тежки одити за качество и възможностите за изпълняване на обеми поръчки. Най-добрите биват предлагани на магазините от веригата в другите 27 държави, където тя е настанена, и вече над 20 родни производители трайно изнасят на 14 чуждестранни пазара, благодарение на това.
Пред 19 минути Милена Драгийска коментира двете най-актуални теми, свързани с цените през 2018 г. Според нея с ръста на заплатите и икономиката е нормално да отбележим покачване на нивата тази година в рамките на 2-3 процента, което може да се очаква и през следващата. Шефката на втората по продажби верига у нас не очаква въвеждането на толтакси за камионите, чрез които фирмата внася и изнася, да се отрази в повишаване на цените в магазините й, въпреки че тази дейност е аутсорсната. Причината е поделянето на стоките в два логистични центъра, което улеснява и прави по-евтин достъпа до клиентите.  









Добави в:
Svejo.net svejo.net
Facebook facebook.com

19min.bg си запазва правото да изтрива коментари, които не спазват добрия тон.

Толерира се използването на кирилица.

Няма коментари към тази новина !

RSS

Най-нови

реклама

към тв програма тв програма

бТВ Синема 23 септември 21:00ч.

Странният случай с Бенджамин Бътън

Режисьор: Дейвид Финчър
В ролите: Брад Пит, Кейт Бланшет, Джулия Ормънд, Джейсън Флеминг, Елиас Котеас, Джаред Харис и др.

виц на деня

Чичо Гошо: Хасковска УРАНжада е новата енергийна напитка.

към хороскоп хороскоп

лъв

Бъдете реалисти

Бъдете реалисти и не очаквайте прекалено много от