Българските потребители се жалват най-често от проблеми в сферата на телекомуникациите – било заради дефектни телекомуникационни устройства, било заради условия по предоставяне на самата услуга, които могат да се окажат в някакъв момент за тях неизгодни. Това заяви в Русе председателят на Комисията за защита на потребителите Димитър Маргаритов, цитиран от БГНЕС.
Масови остават и жалбите от битова електроника, онлайн търговия, дрехи и обувки.
„От броя на жалбите и сигналите се вижда, че хората са все по-активни и знаят кога към тях се правят опити за нелоялни търговски практики и са склонни да обръщат внимание на това и да защитят своите интереси. През миналата година сме получили над 20 000 жалби и сигнали от потребители, което един ръст спрямо предишни периоди“, коментира Маргаритов.
В 70% от случаите сигналите приключват с компенсация за потребителя от страна на търговеца. Маргаритов призна, че има случаи, в които гражданите злоупотребяват с по-големите права, които законът им дава. По думите му обаче това не е масово явление.
Чужденци също се обръщат към КЗП, като най-често става дума за изгубен багаж или друг проблем, свързан с пътуванията. По-малко от 2% от случаите са свързани със самото качество на туристическия продукт.
19min.bg си запазва правото да изтрива коментари, които не спазват добрия тон.
Толерира се използването на кирилица.
Няма коментари към тази новина !
Двете бебета, които починаха след ...
бТВ Синема 21 април 21:00ч.
Режисьор: Микел Норгард
В ролите: Николай Ли Карл Мьорк Фарес Фарес Assad Соня Рихтер Мерит
Тя го вижда да си стяга куфарите и пита:
- Какво значи това?
Той:
- В Южните морета има един остров, където мъжът като прави секс с жена, му дават 25 евро.
Тя:
- Ха, тогава и аз ще дойда, да те видя как ще изкараш с 25 евро на месец!
Денят предлага възможност да се фокусирате върху