Който е решил да търси неустойка от „Топлофикация“ трябва да го направи до 1 март, защото вместо да му се върже мартеничка, „Топлофикация“ може да му върже тенекия. Това каза на пресконференция омбудсманът на Мая Манолова.
„Изключително съм притеснена от проблемите и неудобствата, които аварията причини на столичани. Приемната ни е пълна, телефоните прегряха. Хората питат какви са причините за аварията и кога ще имат парно и вода, какво и по какъв начин ще бъдат обезщетени“, заяви Мая Манолова, цитирана от "Фокус".
Тя подчерта, че е обезпокоена от опитите на ръководството на „Топлофикация“ да заблуди гражданите за вида и размера на обезщетенията и начините, по които гражданите могат да го поискат.
„Не е достатъчно „Топлофикация“ да се откаже да събира плащане за дните, в които гражданите са били без парно, а самата тя да се ангажира със заплащането на неустойка. Посъветвах гражданите да подадат жалби с искане на неустойка до 1 март, като настояват за проверка на топломерите в абонатните станции. Датата 1 март не е избрана случайно нито е свързана с мартеничките, както се изрази г-н Беловски, а защото данните за подадената топлоенергия ден по ден и час по час се съхраняват 30 дни“, допълни Манолова.
По думите й на 1 март ще се изтрият данните за 1 февруари. Тя уточни, че данните за месечното потребление на топлонергия се съхраняват 36 месеца, което означава, че след 10, 20, 36 месеца, ще може да се провери какво е количеството топлоенергия, употребено през месец февруари, но не ден по ден. „В края на следващия месец няма да може да бъде установено“, добави омбудсманът.
19min.bg си запазва правото да изтрива коментари, които не спазват добрия тон.
Толерира се използването на кирилица.
Няма коментари към тази новина !
Софийската градска прокуратура внесе ...
бТВ Синема 28 април 21:00ч.
Режисьор: Микел Норгард
В ролите: Николай Ли Карл Мьорк Фарес Фарес Assad Соня Рихтер Мерит
Емоционалното напрежение може да надделее днес,