Генералните мениджъри на групата Кемпински представиха по едно уникалното ястие на своя хотел. Асортиментът беше разнообразен, подобно на богатството на хотелите Кемпински по цял свят: От кебап в Ciragan Palace в Истанбул до историческия сос Bisque от омари в хотел Атлантик Кемпински в Хамбург, създаден през 1909 г.; от колбасите с къри на хотел Адлон в Берлин с домашно приготвен по тайна рецепта сос и специален хляб Havelländer Apfelschwein до токачки с къри от Сейшелите; от пилето с ориз в Kempinski Hotel Haitang Bay до бубур аям (пиле с овесена каша) в хотел Kempinski Jakarta в Индонезия.
Всички 70 ястия бяха приготвени и дегустирани в хотелското училище в Ландсхут. Докато близо 80% от генералните мениджъри напредваха бързо поради придобит опит и умения в сферата на храните и напитките, няколко амбициозни готвачи трябваше да се върнат до печката, за да доусъвършенстват ястието си и така да отговорят на очакванията на журито, съставено от взискателни и без съмнение критични колеги.
Рето Витвер коментира кулинарното предизвикателство така: „ Нашата стратегическа визия е Кемпински да се превърне в безспорен лидер в сектора на хотелиерството и ресторантьорството. Кемпински има уникално наследство в гастрономията и ние бихме искали да продължим тази традиция, като надграждаме нови умения и кулинарни фантазии. Накарах нашите генерални мениджъри да осъществят обещаното, като покажат уважение към местната култура на съответните региони.“
Зад едно такова събитие стои огромна логистика. Подготовката започна още в средата на миналата година. Създадена бе подробна книга с рецепти, включваща историята на всяко ястие и неговото значение за хотела (книгата ще се актуализира с присъединяването на нови хотели). В допълнение, всеки "готвач" трябваше да донесе собствена специална посуда, за да представи ястието в автентичния му вид.
Генералните мениджъри на хотелите Кемпински в България представиха достойно своите региони. Герд Руге, Генерален мениджър на Кемпински хотел Зографски София, приготви запечени агнешки котлети Свети Георги върху ризото с родопски манатарки и млечно-ментов сос, допълнени с традиционна салата. Генералният Мениджър на Кемпински Хотел Гранд Арена Банско, Атанасиос Манос, приготви автеничната българска шопска салата, представена по патриотичен начин като знамето на България. Салатата е предпочитана сред гостите на хотела и се сервира в перфектна комбинация с автентичната за хотела напитка- ракия.
Уникалните ястия на хотелите са представени в индивидуални менюта на хотелите и гостите могат са де насладят на техния антентичен вкус.
Инициативата бе в отговор на Рето Витвер, Президент и главен изпълнителен директор на групата Кемпински, който през юли 2013 г. постави предизвикателство пред всички генерални мениджъри по време на годишната им среща в Берлин: „Има ли вашият хотел местно автентично ястие, което е:
- Популярно сред гостите на хотела?
- Има история или легенда, свързана с него?
- Уникално като начин на приготвяне и съставки?
- Свързано и подходящо за съответната дестинация?
- Вечно и не е обвързано с определен създател и най-важното
- Можете ли да го приготвите?“
19min.bg си запазва правото да изтрива коментари, които не спазват добрия тон.
Толерира се използването на кирилица.
Няма коментари към тази новина !
Консултациите с президента не са на етап, ...
бТВ Синема 31 март 21:00ч.
Режисьор: Дерик Борте
В ролите: Ръсел Кроу Tom Cooper Карън Писториус Rachel Hunter Гэбриел Бейтман Кайл Флин Джими Симпсън Анди
Бате Гошо:
- Какво е секс прaвилото за есента?
- Пaртньорът с хремa е винаги отдолу!!!
Днес може да изпитате повече свобода да изразявате