„Данъчните да направят една проверка в ресторантите Happy“, препоръчва в писмо до 19` читателят Калин Иванов. Идеята му е продиктувана от посещение в едноименното заведение в столичния квартал Младост (до бившата Аско-Деница).
Компанията хапнала и дошъл ред за сметката. „Келнерката ни донесе една бележка, на която с големи букви пише Информационен бон. По-надолу има изписан текст: "Моля изисквайте фискален бон при плащане", а под текста пише Служебен бон“, разказва в писмото си Иванов.
Той плаща сметката, но по думите му фискален бон от заведението така и не му е издаден. Калин обаче вика отново сервитьорката и иска да получи такъв. „Повиках момичето и му прочетох текста за фискалния бон, при което тя веднага ми го донесе“, казва той.
А писмото си завършва с риторичния въпрос: „Познайте сега, дали всички клиенти искат фискален бон и дали келнерките отразяват всяка сметка?“.
„Клиентът е постъпил правилно, защото, ако сметката му остане само на т. нар. информационен бон, тя няма как да бъде регистрирана като оборот“, коментира за 19` адвокат Генади Дишев от Националната асоциация на потребители.
19min.bg си запазва правото да изтрива коментари, които не спазват добрия тон.
Толерира се използването на кирилица.
Няма коментари към тази новина !
Двегодишно дете се качи в автомобила на ...
бТВ Синема 21 април 21:00ч.
Режисьор: Микел Норгард
В ролите: Николай Ли Карл Мьорк Фарес Фарес Assad Соня Рихтер Мерит
Денят предлага възможност да се фокусирате върху