09.11.2018 11:11

Дъвките на братя Хол от 1893 вече и в България

Видян 290 пъти | Коментари 0
Гласували 0 рейтинг: 0.0000
много слаба слаба добра много добра страхотна

Водещият световен производител на леки закуски Монделийз, пуска в продажба на българския пазар дъвки и освежаващи бонбони Halls. С тази нова за българските потребители марка, компанията навлиза в нова продуктова категория у нас, с амбицията да затвърди позицията си на един от основните производители на дъвки и бонбони в световен мащаб. Продуктите, любими на консуматорите по цял свят, дават едно завладяващо усещане за свежест, уникално за марката. Под слогъна „Грабни свежестта“,започват да се предлагат и на българския консуматор дъвки и бонбони Halls, в четири вкуса за всеки сегмент, в отговор на променящите се очаквания на консуматорите, които харесват и искат да бъдат изненадвани с нови вкусове и атрактивни опаковки. Обичани по цял свят заради своя впечатляващ и наситен вкус, бонбоните Halls осигурят дълготрайно усещане за свежест. Продуктите имат отличителен и динамичен дизайн на опаковката, с който се разпознават лесно, а индивидуално опакованите бонбони осигуряват допълнително удобство. В България се лансират два интензивни вкуса с аромат на мента – Coolwave и Extra strong, както и два плодоводи ватианта – с аромат на лайм и горски плодове. Дъвките предлагат максимално наситено изживяване – една изключителна серия дражета, състоящи се от 2 различни слоя и сърцевина, изпълнена с охлаждащ пълнеж под формата на кристали. Тази технология осигурява дълготрайно усещане за свежест и вкус. Дъвките се предалагат в модерна и висококачествена опаковка, с лесно разпределяне на количеството и лесно отваряне и затваряне. В България дъвките  ще се предлагат в 4 страхотни вкуса – две разновидности с аромат на мента с дълготрайна свежест до 60 минути, а за почитателите на плодовите варианти – ободряващ аромат на диня, както и мандарина. Създадена през далечната 1893 г. във Великобритания от братята Хол, Halls бързо се превръща в предпочитан в световен мащаб бранд за освежаващи продукти, който непрестанно се развива, помагайки на консуматорите, „грабвайки свежестта“ бързо да се завърнат към задачите и динамиката си.


Добави в:
Svejo.net svejo.net
Facebook facebook.com

19min.bg си запазва правото да изтрива коментари, които не спазват добрия тон.

Толерира се използването на кирилица.

Няма коментари към тази новина !

RSS

Най-нови

   11,4 млн. на км. за ремонт на златен път от АПИ

11,4 млн. на км. за ремонт на златен път от АПИ

   Още през юли от 19’ писахме, че ...

реклама

към тв програма тв програма

бТВ Екшън 21 ноември 22:00ч.

Седмият син

Режисьор: Сергей Бодров
В ролите: Джеф Бриджис, Бен Барнс, Джулиан Мур

виц на деня


У врачанска дискотека.
- Свободна ли си за следващия танц?
- Да!
- Седи да ми вардиш пиеньето тогава!

към хороскоп хороскоп

близнаци